FIT Mobile Lab

Kolmapäeval tulin tagasi Müncheni Spielart festivalilt, kus osalesin FIT Mobile Labi esimesel kohtumisel. Tegemist on kümne Euroopa festivali, Baltoscandal sealhulgas, algatusega noorte teatrikriitikute koolitamiseks. Tundub, et see läheb neil korda, igatahes mina tunnen nüüd korraga tahtmist ja vajadust hakata blogi-vormis teatrist kirjutama. Teatavasti mulle eriti ei meeldi teatrist rääkida ja tavaliselt vastan kõigi pärimistele, et küll artiklist loed, aga tõde on see, et päris kõike ma artikliks vormida ei jaksa ja päris kõike ei peagi paberile trükituna avaldama, nii et seesamune blog saab olema, loodetavasti, kenaks alternatiiviks. Algatuseks panen siia üles neli kiirarvustust, mis sealsamas Spielarti koolitusel kirjutatud sai - et programm oli tihe ja kirjutasime öösiti ning lähteülesandeks oli olla isiklik, siis võtan endale pisut õigust ja aega neid veidi toimetada (otsustasin nad jätta siiski nii, nagu Münchenis ette loetud sai). Küll aga ei hakka neid eesti keelde tõlkima, las jääda keelde, milles nad sündisid, ja vabandan juba ette keelekonaruste pärast, aga eks ma ka alles harjutan. Lähipäevil püüan kirjutada lühiarvustuse festivalil nähtud lavastusest, mille kohta töögrupi tarbeks teksti ei nõutud (see on nüüd siit üles vaadates juba olemas - olen täna tõeliselt hoos).

Comments